Credits Media brengt titels onder bij Aldipress

 

UTRECHT – Credits Media brengt per januari 2019 haar gehele assortiment bestemd voor de losse verkoop onder bij BV Aldipress, distributeur en trademarketeer van tijdschiften. Het betreft de ‘Travel & Lifestyle magazines’: Italië Magazine, Leven in Frankrijk, Hollands Glorie en Méditerranée.

Marsha Dousi, Sales Manager Publishers Aldipress: ‘Wij zijn heel blij met de komst van Credits Media naar Aldipress. De mooi uitgevoerde lifestyle titels met uitgebreide reportages over cultuur, design, regio’s en steden spreken een specifieke doelgroep aan. De titels van Credits Media zijn dan ook een mooie verrijking van ons huidige assortiment’.

Credits Media kan bouwen op jarenlange ervaring in het maken van tijdschriften op het gebied van reizen en ‘levensgenieten’. De magazines van de Amsterdamse uitgever hebben een groot kwalitatief bereik naar een koopkrachtige, hoogopgeleide doelgroep en hebben een verschijningsfrequentie van circa vijf keer per jaar. De uitgaven zijn gemaakt in ‘glossy’ uitvoering waardoor de magazines een luxe uitstraling hebben.

De glossy magazines ‘Italië Magazine’ en ‘Leven in Frankrijk’ belichten de schitterende steden en streken, de rijke cultuur, de keukens en de mensen van Italië en Frankrijk. Het magazine ‘Méditerranée’ biedt met inspirerende reportages tips voor een heerlijke vakantie in de landen rond de Middellandse Zee.

Met toonaangevende uitgevers in het assortiment is Aldipress marktleider met ruim 74% omzetaandeel en al 50 jaar hét kenniscentrum op het gebied van distributie en trademarketing. Aldipress is partner voor uitgevers en retailers en draagt zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van onder meer assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties. www.aldipress.nl