• Andrea van Baaren

    Manager Trade Marketing

    contactinformatie

    Andrea van Baaren

    "Bij Trademarketing ligt de focus op de winkelvloer waar consumenten worden verleid om een product of merk te kopen"



    a.van.baaren@aldipress.nl
  • Marsha Dousi

    Salesmanager Publishers

    contactinformatie

    Marsha Dousi

    "Aldipress hecht waarde aan goede persoonlijke relaties, streeft altijd naar nieuwe oplossingen en doet altijd net dat stapje meer. Aldipress denkt mee en gaat voor het optimale resultaat voor u als uitgever"

    m.dousi@aldipress.nl
  • Mechteld van de Poll

    Salesmanager Retail

    contactinformatie

    Mechteld van de Poll

    "Tijdschriften maken uw winkel aantrekkelijker voor consumenten en werken ‘traffic’ verhogend. Uit consumentenonderzoek blijkt dat 61 % van de kopers tijdschriften koopt in de losse verkoop"

    m.van.de.poll@aldipress.nl
  • Pascal Averdijk

    Chief Financial Officer

    contactinformatie

    Pascal Averdijk

    "De actualiteit en dynamiek van tijdschriften vragen om flexibiliteit en oplossingsgerichtheid. Dat staat dan ook hoog bij Aldipress in het vaandel"


    p.averdijk@aldipress.nl
  • Bas van den Berg

    Manager Business Intelligence

    contactinformatie

    Bas van den Berg

    "De Business Intelligence unit van Aldipress draagt zorg voor een optimale aansturing van uw titels, state-of-the-art analyse/reporting van uw verkoopcijfers en uitgebreide evaluaties van uw promoties"

    b.van.den.berg@aldipress.nl
  • Stefan Hutten

    Managing Director

    contactinformatie

    Stefan Hutten

    "Aldipress is partner voor uitgevers en retailers en draagt zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van onder meer assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties"

    s.hutten@aldipress.nl