Promoties op de winkelvloer zijn belangrijk, óók voor tijdschriften. Promoties ‘triggeren’ impulsaankopen en stimuleren de verkoop van tijdschriften. Met het juiste actiemechanisme op de juiste plek weet Aldipress de shopper op de winkelvloer te verleiden tot de aankoop van meer tijdschriften.
Wist u dat:
61 % van de lezers van tijdschriften in de losse verkoop koopt?
59% van de shoppers tijdschriften op het vakantielijstje heeft staan?
Promotionele acties
In samenwerking met uitgever en retailer initieert Aldipress uiteenlopende acties zoals kortings- en premiumacties om de verkoop van tijdschriften te stimuleren. Het creëren van extra plekken buiten het schap door het plaatsen van (thematische) displays is ook een beproefde methode die zorgt voor extra confrontatie op de winkelvloer.
'Grote Momenten Groter maken'
Met de visie ‘Grote momenten Groter maken’ speelt Aldipress in op bestaande piek- en cadeaumomenten zoals de vakantieperiodes, Moederdag, Kerst en Sinterklaas. Door de combinatie van een kortingsactie met een thematisch aangekleed tijdschriftenschap (vloerstickers, wobblers en schapstroken), haakt Aldipress perfect aan op een piek- of cadeaumoment!
Uw promotionele actie op maat!
Ook voor speciale wensen kunt u bij Aldipress terecht. Aldipress heeft een groot scala aan bestaande promotiematerialen en uitvoeringen. Een tailormade promotie of display kan al voor één titel. Wilt u een geheel nieuw model? Ook dit kan Aldipress voor u verzorgen en afstemmen op uw behoeften en wensen.
DE JUISTE KENNIS EN RETAILCONTACTEN
Voor het promoten van tijdschriften op de winkelvloer is de juiste kennis én zijn de juiste contacten bij de verschillende retailformules nodig. Aldipress heeft door de jaren heen goede contacten met retailers opgebouwd in zowel food, vakhandel als tabak.
MEER WETEN OVER PROMOTIE VAN UW TIJDSCHRIFT?
Neem contact op met Aldipress. Wij vertellen u graag meer.
Telefoonnummer: 030 – 666 06 11
Mail: info@aldipress.nl