Promoties op de winkelvloer zijn belangrijk, ook voor tijdschriften. Promoties  ‘triggeren’ impulsaankopen en stimuleren de verkoop van tijdschriften.

Wist u dat:

61 % van de lezers van tijdschriften in de losse verkoop koopt?

59% van de shoppers tijdschriften op het vakantielijstje heeft staan?

Promotionele acties

In samenwerking met uitgever en retailer initieert Aldipress uiteenlopende acties zoals kortings- en premiumacties of displays buiten het schap om de verkoop van tijdschriften te stimuleren.

 

'Grote Momenten Groter maken'

Met de visie  ‘Grote momenten Groter maken’ speelt Aldipress in op bestaande piek- en cadeaumomenten zoals de vakantieperiodes. Er wordt gewerkt met een thematisch aangekleed tijdschriftenschap (vloerstickers, wobblers en schapstroken).

Uw promotionele actie op maat!

Aldipress heeft een groot scala aan bestaande promotiematerialen en uitvoeringen. Een tailormade promotie of display kan al voor één titel. Wilt u een geheel nieuw model? Ook dit kan Aldipress voor u verzorgen en afstemmen op uw behoeften en wensen.

DE JUISTE KENNIS EN RETAILCONTACTEN

Voor het promoten van tijdschriften op de winkelvloer is de juiste kennis én zijn de juiste contacten bij de verschillende retailformules nodig.  Aldipress heeft door de jaren heen goede contacten met retailers opgebouwd in zowel food, vakhandel als tabak.

MEER WETEN OVER PROMOTIE VAN UW TIJDSCHRIFT?

Neem contact op met Aldipress. Wij vertellen u graag meer.
Telefoonnummer: 088-0115 888
Mail: info@aldipress.nl